keskiviikko 20. tammikuuta 2016

21 LUKIJAA OMFG ;w;

21 LUKIJAA.
YLI 2300 KATSELUKERTAA.
IHANIA KOMMENTTEJA. 
KIITOS!

Hei kiitos ihan oikeesti. Kun ekaa kertaa näin tän lukijamäärän, sekosin ja puoliksi itkin onnesta ja kierin lattialla :-----D oon hyvä bilettää
Tässä on siis tämä spesiaali, joka sisältää alkuhöpinät w/ nuket ja kuvatarinan ensimmäisen osan. Se on vähän tylsähkö (tapoin mun kädet tuol pakkases ;___;)
Älkääkä kysykö mitä Tomoen toiselle obbarikädelle tapahtu, kävi pieni äksidentti :--D Tunnelma oli sillo aik 5/5 #jennarage
Mut oon tilannu obitsut Kiralle ja Jolielle, lisäkäsiä ja obitsu-olkavarren Tomoelle.

ps ei kannata kuunnella Partya Antti Tuiskulta ku teet postausta tuut olee sekasi

NIII MÄÄ OON IHA ET PAADIPAPIIDIPAADI 8DDD


Höbinät with mah dolls (anteeks laatu hyj en osaa kuvaa sisäl)

~
 Puhuu
kuiskaa
painostaa sanaa
*tekee*
(ajattelee)
 Kaikki: Hei kaikki lukijat!
Tomoe: Minä olen Tomoe, ellette tunnistaneet. 
 Kira: Mä oon Kira, ette tunne varmaankaa. *lololo*
 Jolie: *haukotus* Olen Jolie..
 Kira: Joliesta tulikin mieleen, damn sua on vaikeaa herättää, unikeko.
 Jolie: E-eihän! Olin koko ajan hereillä, voin todistaa!!
Tomoe: *facepalmaa taustalla*
Kira: *suunnittelee jotain tyytyväisenä*
 Kira: No mikä tää kuva sit on minkä otin 10min ennen kuvausten alkua? *nauraa omahyväisenä*
 Jolie: EIH! Kuvaa on muokattu, selvästi!
Kira: Joo en osaa muokata tyhäm
 Tomoe: Heiheihei nyt lopettakaa! Meidän piti kertoa vain yksi asia! Pyytäkää anteeksi lukijoilta. *viittoilee jotain epätoivoisena Jennalle*
 Kira: Anteeksi, lukijat hyvät. 
Jolie: *katselee punastuneena sivuille*
 Jolie: ANTEEKSIIH! ;__; *punastelee ja kyynelehtii*
 Tomoe & Kira: Krhm.. Ei se mitään..
 Tomoe: Asia jonka halusimme sanoa on..
 Kaikki: Kiitos paljon 21 lukijasta!
Jolie: Dem feels ;__;
 <3

Kuvatarinaa~~

(syy nimeen. En oikeesti tullu ajattelleeks minkä nimen laitan joten se on ekan osan nimi XD)

KT: EBIN DARINA OZA YGS HÖHÖÖ :DDD 


Jolie: *huohottaa ja juoksee*
 Jolie: *lysähtää maahan*
 Jolie: MISSÄ MÄ OLEN? ;__;
 Jolie: *nyyhkyttää paniikissa*
 Jolie: *kuulee lumen narskahtelua* H-hm?
 Kira: Mitä sä täällä teet..? *istahtaa viereen*
 Jolie: (Tuo ääni) K-Kira..?
Kira: Minäpä minä. *hymyilee*
 Jolie: KIRAA! *hyökkää halaamaan*
Kira: *köh*
Jolie: Mistä tulit? Oon ihan eksyssissä täällä!
 Kira: *katselee ympärilleen*
 Kira: Öh.. E-en tiedä,, En näe jalanjälkiäni..
 Jolie: Ä-älä vitsaile.. Vitsailet, vai mitä? Niinhän? *epätoivoinen hymy*
 Kira: Pelkäänpä että en..
 Jolie: EIIH! EMME PÄÄSE KOSKAAN POIS TÄÄLTÄ ME KUOLLAAN ÄÄÄÄÄÄÄÄ

/Puolen tunnin tarpomisen jälkeen Kira ja Jolie löytävät koululle./


 Kira: Tässä se on.. Uusi koulumme.
 Jolie: ... Aika iso..
 Kira: *huokaisee ja nyökkää*
*tumps*
 Tomoe: Itaidesu.. /Auts ainakin kääntäjän mukaan : D/
 Tomoe: ANTEEKSI! *polvistuu ja yrittää olla hätääntymättä*
Kira: Eh. Ei se mitään. Kuka olet?
Tomoe: Tomoe. Eh, Anteeksi vielä kerran. Ei mikään maailman paras koulun aloitus myöhästymällä ja törmäämällä johonkin..
 Kira: Kuten jo sanoin, ei se mitään. Mennään nyt vain sisälle..
 Tomoe: ...Jotain outoa tuossa Kirassa on...

(Tomoe sano ton siis jo sisäl :--D)


Siinä se! Yritän postata vielä tällä viikolla. Mitä piditte, haluatteko jatkoa?
Kiitos jos kommentoit! <3

7 kommenttia:

  1. Kiva kuvatarina ja sul on myös tosi kivoja nukkeja♥
    http://dreamingaboutdolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Möhkuunneltiinkoulussapartyavikallatunnillakoskaoliperjantai:D

    VastaaPoista
  3. (tuun tälleen hyvin myöhässä kommentoimaan, mutta mitäpä siitä :D) onnea 21 lukijasta! ❤ tuo kuvatarina oli tosi kiva (verrattuna siihen mun ekaan osaan... :'3) ja pidin kuvista tosi paljon!

    VastaaPoista